mandag den 16. marts 2009

Jeg var der også....

....på Vissenbjerg-messen. Og hvor var der mange spændende ting at se på og blive inspireret af. Men det sjoveste var næsten at møde og tale med så mange bloggere. Det var en stor fornøjelse!
Jeg var standhaftig og lod mig ikke friste til at købe den mindste smule garn. Jeg har besluttet, at der skal strikkes de projekter af lagergarn, jeg har planlagt, før der bliver købt nyt.
Jeg faldt dog for dette lukketøj med en fin sommerfugl på, som kan anvendes til alle mine trøjer uden knapper i.
Det flotteste stykke strik jeg så på messen var den jakke Christel Seyfarth havde på. Jeg talte med hende, og hun har endnu ikke lavet opskrift til den, men når hun gør, så er jeg parat....Den var guddommelig smuk!

10 kommentarer:

Mahalo sagde ...

Hvor er det smukt! Og et forsinket tillykke! Bedre lidt sent end aldrig :-D

Strikkeheksen sagde ...

Det var dog lige godt pokkers flot - at du slet ikke købte garn. Sikken standhaftighed!

Kan godt forstå du faldt for den skønne sommerfugle-lukker, den er virkelig sød :-)

Karin Grøn sagde ...

øv øv øv- jeg bor et forkert sted til at lave håndarbejde eller møde andre der gør det, kan jeg godt fornemme.

Nøj hvor er jeg misundelig på den lukkemekanisme du der har fået fat i. Kan du huske hvor du har købt den- altså hvem forhandleren var.

Fru Kahr sagde ...

Hvor er det et smukt lukketøj.
Jeg mente nok, at det var ret usædvanligt for dig med knapper i den seneste cardigan:-)

Helle : sagde ...

Sikke da en skøn sommerfugl-lukker, håber du kommer med til Ålborg så vi kan se den .

Nette sagde ...

Du er standhaftig, det er beundringsværdigt.

Sikke et flot spænde, det er jo nærmest et helt smykke. :-)

Tine sagde ...

Jeg er imponeret :-)
Især når man ser alle de mange lækre ting der var alle vegne!

Rigtig fint lukketøj du fandt!

Pia sagde ...

Ja sikken´ standhaftighed. Meget sødt lukketøj.

Anonym sagde ...

Jeg var standhaftig som du...fik heller ikke købt garn..
Men jeg fik hilst på dig og andre bloggere....det var så dejligt :-)

Samtal från min trädgård sagde ...

Du er standhaftig, må jeg sige! Skulle selv begöve tips på "lukketöj" til mine sjaler, men denne var superflot!