tirsdag den 10. august 2010

Den hemmelige Garn og te pakke


Nu da min Garn og Te pakke er nået til Sverige, kan jeg godt afsløre, hvad der var i:-)
Det var Sussilull der skulle modtage pakken, så i et stykke tid har jeg fulgt med på hendes blog for at spotte, hvilke farver hun kan li`,og hvad hun strikker.
Hun kan li`grønt og orange, så derfor blev det til 100 gram Ella Rae i grønlige nuancer, og så røg der lige 100 gram orange Marianne Isager Spinni med, fordi det var på tilbud:-)
Teen er grøn te med jordbær og så er der lidt lækker chokolade til.
Og heldigvis ser alt ud til at falde i hendes smag:-)

5 kommentarer:

Lin sagde ...

Det kan hun da ikke blive andet end glad for. Jordbaer tea miam. Saa maa jeg lige kigge ind hos hende for at se farverne paa det dejlige garn.

Strikkeheksen sagde ...

Jeg har været omme at kigge - sikke en lækker gave, du har fundet på - så betænksomt :-)

Frujensensunikum sagde ...

Meget lækre garner og farver du har valgt - betænksomt at dig lige at tjekke hendes blog for at se hvad farver hun kan lide.
Måtte jo forbi sussilull`s blog ....man kan jo ikke se meget igennem gavepapiret....:((

Eva sagde ...

Det var en dejlig gave med både tanke og hjerte bag.

Emmy sagde ...

Modtageren må da blive utrolig glad for denne pakke. Sikke en smuk indpakning :)