mandag den 2. august 2010

Noro - garn


Er du til det skønne flerfarvede Noro - garn, så har Butik Fandango her i Århus et virkelig godt tilbud lige for tiden. Det er et smukt og slidstærkt garn, der har mange anvendelsesmuligheder.
Jeg har bl. a strikket en cardigan til mig selv, børnetrøjer og - veste. Garnet kan af og til virke lidt hårdt at strikke med, men det bliver fantastisk blødt efter en vask. Så det kan betale sig at tænke i julegavebaner allerede nu, hvis du selv skal strikke:-)
Jeg har været inde og hente en portion:-)

5 kommentarer:

Pia sagde ...

Sikken tilbud. Er det nederste billede din portion? :-) Jeg har ellers indført totalt stop for garnkøb. Skal lige have brugt hvad jeg har liggende.

Unknown sagde ...

Så deilig med så mye fint garn på salg. :))

Tine sagde ...

Sikke du da kan lokke!
Men du ved jo jeg ikke mangler :-)

Køkkenstrikkeren sagde ...

Uhmmm. Det ser fristende ud. Flotte farver.
Jeg har aldrig strikket i det.
Men engang skal jo være den første.

Anita Tørmoen sagde ...

Nydelig garn. Det er jo nesten umulig å velge blant de flotte fargene.