fredag den 30. januar 2009

Beaded Eyelet Cuff Socks



Jeg viser lige et par sokker mere, og så lover jeg højt og helligt, at der går en rum tid før jeg viser sokker på bloggen igen. De er strikket på pind 2 1/2 i en smuk blommefarvet Lana Grossa - som er en blanding af merinould,silke,cashmere og polyamid. Let, blødt og alligevel varmt. Der gik 1 1/2 nøgle til et par sokker. Mønstret er et gratismønster, jeg fandt på nettet her. Det er nemt og enkelt med fine detaljer som hulmønster langs hælen. De sokker bliver slidt op.

4 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Jamen de er da så fine, så fine - smukt lille mønster og flot farve:-)
Vedr. garnudsalg, så har jeg ikke set noget :-)

Fru Kahr sagde ...

Hvor er de fine og garnet er jo rigtig lækkert:-)

Vis du bare flere sokker frem - de er så skønne.

Pernille sagde ...

Hvor er de bare fine, dem tror jeg da også næsten at jeg bliver nødt til at prøve at lave. :o)

Tine sagde ...

Hvor er de bare lækre.
Det er jo det garn jeg også købte!
Jeg er bare ikke nået til det endnu :-)