fredag den 23. januar 2009

Servicemeddelelse

På trods af strik-in hos Gitte i søndags og strikkecafè i Fandango i går, har jeg faktisk næsten ikke fået strikket i denne uge, så der er intet nyt at vise frem.
Jeg vil blot fortælle, at Fandango om kort tid starter webshop, og at de samtidig får en masse nye lækre garner først i februar. Nogle af dem kan allerede ses på hjemmesiden.
Bor man i Århus-området kommer Christel Seyfarth på besøg i Fandango lørdag d. 14. feb. kl. 14.30 - det er hende med de fantastiske sjaler:-)
Samme dag er der strikkecafè for børn og voksne på Højbjerg Bibliotek, hvor Sys Fredens kommer på besøg fra kl. 11-13 - så måske ses vi dér :-)

3 kommentarer:

nynne sagde ...

Øv jeg er til hundetrænning til kl. 11.30. Gider faktisk slet ikke men "kræget" skal jo aktiveres og det må jeg jo så lære. HUnden er dygtig nok, det er jeg bare ikke.
Kan man ikke are smugkigge når vi kommer derned på den vanlige lørdags bytte dag ?

Made By Dorthe sagde ...

Det lyder godt nok spændende, og jeg skal endda til Århus i Februar, men desværre er det den første uge. MEN derfor kan jeg jo godt tage en tur forbi Fandango ;-)

Strikkeheksen sagde ...

Uha, ikke nødvendigvis en meddelelse,man kan tåle at få, når man ikke skal købe garn :-)
Måske skal det første køb lægges der, nu må vi se, hvad de kan byde på :-)