tirsdag den 6. januar 2009

Udsalg i Fandango


Fandango startede udsalg i går, så det måtte jeg lige ind og se lidt på. Jeg er ret stolt af mig selv, for jeg kom ikke hjem med ret meget. Nu har jeg jo også besluttet, at der skal strikkes fra lageret først, og så bliver det sådan.
Jeg kom hjem med 8 nøgler tyk superwash-uld i forskellige farver til 20 kr pr. nøgle. Det skal nok strikkes til 2 drengeveste til tvillingerne. Og det var faktisk det eneste !
Derudover købte jeg så garn til 2 par sokker, men det var ikke på udsalg. Jeg elsker tynde uldsokker især i sådan et vejr som nu, og jeg mangler :-)
Jeg går faktisk og overvejer at melde mig til en sokke-knitalong, hvor man strikker 12 forskellige par sokker i løbet af et år.
Ellers er jeg for alvor ved at opdage alle de muligheder Ravelry giver. Jeg har inviteret "venner" og er selv blevet inviteret. Jeg har lavet et bibliotek med strikkebøger - man er vel bibliotekar :-) Jeg er ved at samle interessante mønstre sammen, og jeg overvejer at registrere alt mit garn, så jeg har styr på det(det er igen hende bibliotekaren,der vil ha`orden). Måske kan jeg bytte noget af det garn, jeg ikke er så glad for med andre. Uha - der er mange muligheder.....

6 kommentarer:

Mariann sagde ...

Jeg turde næsten ikke kigge på din side... var overbevist om, at du havde shoppet vildt amok, og at jeg ville blive misundelig ;-) ,og drøne ned i Fandango, og hvad ser jeg så... du har virkelig begrænset dig. Flot ! (sidder med et stort smil)

nynne sagde ...

Hej Irene
Jeg var også hos Fandango - men kom hjem med lidt mere end dig - overvejer også det med sokkerne. Kiggede efter dig inde på Ravelry, men fandt dig ikke

Pernille sagde ...

Hvor er det dejligt at du er ved at opdage alle de muligheder der er på Ravelry. Det der med at notere alt sit garn forsøgte jeg mig med, det kan altså nemt tage pusten fra en. :o) Jeg må kigge lidt i dit bibliotek

Irene sagde ...

Tak Mariann:-)
Nynne - jeg hedder Isser på Ravelry.
Puttenings - Ja Ravelry er en guldgrube af flotte opskrifter og andre tidsrøvende aktiviteter:-)

Gitte sagde ...

Ser lækkert ud det uldgarn. Jeg når nok ikke derind i denne uge, og så er spørgsmålet om de har mere der er værd at rende efter.....

Du får da orden på sagerne. Jeg har ikke anvendt biblioteket i Ravelry, og heller ikke "lagersystemet". Jeg må høre mere om dine erfaringer senere.

Tine sagde ...

Hvor har du været dygtig!
Tænk at du ikke købte mere.
Jeg kunne ikke helt holde mig i skindet :-)