lørdag den 3. januar 2009

Strikkestatus 2008


Jeg har prøvet at lave en slags status på, hvor meget jeg har strikket hele sidste år ligesom flere andre rundt omkring på bloggene, og min liste ser sådan ud :
TRØJER/CARDIGANS
Sengetrøje med hulmønster og pufærmer
2 February Lady Sweater
Taylored scallops
Falske snoninger
Noro Silk Garden cardigan
Cosmopolitan cardigan
14 barnetrøjer

3 voksenveste
21 babyveste

SJALER
2 Shetland Triangle
3 Kiri
1 Adamas
1 efter Brugsen-opskrift

10 halstørklæder
14 huer
4 par pulsvarmere
1 par sokker

Babyvestene og en del af børnetrøjerne er solgt. En hel del af resten er foræret væk, men jeg kan da se i mit skab, at det også er blevet til lidt til mig selv :-)
Jeg tror i hvert fald godt, at jeg kan nå de 12 projekter, jeg har sat mig for i år :-)

16 kommentarer:

Pernille sagde ...

Wauw, når det sådan bliver listet op, bliver det rigtig meget.
Du har godtnok været produktiv :)
Når det så oven i købet er hyggeligt, kan det vel nærmest ikke blive bedre :)

Irene sagde ...

Pernille - Det ser ud af meget, men jeg har bestemt også lavet andet end at strikke:-)

damsgaarden sagde ...

Ja ved du hvad, det er da godt nok blevet til en del, godt gået. Jeg tror sagtens du kan nå de 12 projekter :-)

Karin Grøn sagde ...

Hold dag op---jeg er godt nok imponeret. Kan det virkelige blive til så meget på et år? Ja---12 projekter er jo ingenting for dig. Det forsøger jeg mig forresten også med i år. Tak for dine søde kommentarer og din interesse for min blog. Det glæder mig meget.

Kh Karin

Mariann sagde ...

Jeg er målløs. Sikke en masse dejligt strik !
Dejlige farver til din "Neiman".

Anonym sagde ...

Det var da en slat! Du må være speedstrikker af første grad :-) Og så er det oven i købet flotte, flotte ting, du laver. RESPEKT

Helle : sagde ...

Sikke produktiv, godt at der ikke står noget om hvad garnet har kostet ;-) der kunne jo være nogle mænd der kiggede forbi ;-)) men dine ting er bare flotte Irene.

Irene sagde ...

Tusind tak Jette, Karin, Mariann, Marianne og Helle!

Nette sagde ...

Hold da op. Jeg er helt stum. Sover du aldrig?
Mon ikke du kan nå 12 projekter i kvartalet? :-)

Strikkeheksen sagde ...

Ja, de 12 projekter har jeg nu ikke været bekymret for, at du skulle nå :-)

Imponerende, Irene, jeg både bukker og klapper :-)

nynne sagde ...

Det lyder ret vildt når du sådan lister op- mon ikke du skal melde dig til med 2x12 projekter på Ravelry. Det ser ret nlæret ud når man ser di foto oversigt - super flot er det hele - og svært ser det ud med alle de forskellige hulmønstre.

Merete sagde ...

Sikke det bliver til meget, når man lige lister det op på liste.
Man bliver lidt stolt over sig selv
Merete

Zette sagde ...

Du er godt nok aktiv.
Ingen tvivl om at du også når de 12strikkeprojekter i år...-)

Anonym sagde ...

Hold da op, Irene :-) Hvor mange timer er der i et døgn, der hvor du bor?? Imponerende liste. Og det er jo ikke bare små-projekter du har fået fra hånden. Som mine sønner ville sige: Irene styrer!!

Tine sagde ...

Jeg er også imponeret.
Tænk, at du har fået lavet alt det på et år.
Der kan jeg slet ikke følge med :-)

Unknown sagde ...

Godt nytår og jeg må lige hoppe med på koret: Det er en sindsygt imponerende og inspirerende liste fuld af lækre kreationer.

Glæder mig til forpustet at følge med i 2009 projekterne.