fredag den 2. januar 2009

Goddag 2009 !





Det nye år blev som sædvanligt skudt i gang med et brag af et fyrværkeri.
Vores genbo og hele hans familie er store fyrværkerientusiaster til glæde for hele landsbyen, og da sikkerheden omkring affyringen er tip-top i orden, er det sådan set i orden med mig, at man brænder flere tusind kroner af på at skyde sig ind i det nye år.
Flot så det i hvert fald ud og Michael tog nogle ret flotte billeder.
Det blev et godt stykke inde i den nye dag, før vi ramte sengene, så af flere grunde var dagen i går en dag, hvor vi ikke flyttede os langt fra sofaerne :-)
Jeg er færdig med min gule Cosmopolitan Cardigan, men mangler monteringen.
Strikningen ligger lidt stille, for jeg har også lige et par gode krimier med hjemme til juleferien.
Normalt er jeg ikke så meget til danske forfattere. Det skal helst være engelske eller amerikanske romaner, men jeg fik anbefalet Jussi Adler-Olsens "Fasandræberne",og den tegner lovende.
Lige nu vil jeg dog først en tur ud i det skønne vintervejr - rimfrost og strålende solskin og heldigvis ingen sne - et vejr til en lang frisk gåtur.

5 kommentarer:

Tine sagde ...

Sikke nogle flotte billeder Michael har taget.
Jeg syntes nemlig det er svært at tage billeder af fyrværkeri :-)
Den lyder ellers spændende, den bog.
En god krimi er ikke at foragte :o)

Karin Grøn sagde ...

Hold op der har været gang i den. Vi så også en masse fyrværkeri hos vores naboer en marks penge væk.
Jeg glæder mig til at se din gule trøje.Det lyder spændende med de krimier. Det er vist noget for min bibliotekarmand.

Strikkeheksen sagde ...

Ja, vi har også lige været ude, det er fantastisk så smuk en dag, det er i dag :-)

Sikke nogle pletskud af fyrværkeriet, det ser jo altså fantastisk ud, hvad man nu end mener om det!

Glæder mig til at se din gule trøje :-)

Helle : sagde ...

Ja sikke flotte billeder der er blevet taget. Uha jeg læser også krimier, så det kunne være man skulle prøve.

Gitte sagde ...

Har også hørt at Jussi Adler-Olsen skulle skrive rigtig godt. Var på besøg hos venner mellem jul og nytår, der var igang med nr. 2 - og havde vanskeligt ved at slippe bogen.......

Herlige nytårsbilleder ;-)