tirsdag den 22. juli 2008

Nu også med KnitPicks


Da jeg var inde i Butik Fandango i går for at finde knapper, havde Sys Fredens netop fået KnitPicks ind ad døren. Hun sælger delene enkeltvis, så man kan få lige nøjagtig de wirer og pindestr. man har brug for, så jeg slog selvfølgelig til med det samme :-)
Hjemme igen kunne jeg næsten ikke vente med at afprøve pindene, og jeg må sige, at de er skønne at strikke med. Jeg fatter ikke, at jeg har kunnet undvære dem. De er så lette og behagelige. Maskerne glider nemt og fremfor alt er de spidse.
På pindene er et bestillingsarbejde - en February Baby Sweater i str. 1 år strikket i lyngfarvet Baby Cashmerino fra Debbie Bliss - et lækkert garn til børn.

5 kommentarer:

damsgaarden sagde ...

Håber du bliver glad for dine nye pinde. Jeg venter stadig på mine, jeg havde ikke lige taget højde for at der var ferie, så hvis jeg er heldig kommer de i næste uge ;-)

Gitte sagde ...

Selækker ud - både trøje og pinde.

Hvor er den blevet fin - den lysegrønne trøje.

Tine sagde ...

Jeg er vild med den lilla farve.

Og lidt misundelig på dine pinde :-)
Man hører alle vegne at de er helt fantastiske at strikke på.

Fortsat god fornøjelse.

Strikkeheksen sagde ...

Jeg føler mig ganske enkelt helt bagefter, men hvor ser de dog skønne ud! Tillykke med dem. Det bliver også bare en sød trøje :-)

Merete sagde ...

De pinde er bare for lækre og stærkt vanedannende. Kan ikke undværes, når man først har haft dem i hænderne.
Sikke en skøn farve garnet har.

Merete